Jonesx

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Absolut brist på inspiration.se

Av Jones - 8 augusti 2011 19:37

Yellow bloggen.

Har mkt att berätta eftersom jag inte har hört av mig på länge.

I förrgår tillbringade jag dagen med Alice, skulle till Evelina egentligen , mysa och kolla på skräckfilm men ne .

Så blev det inte , för Evelina kunde inte :(

Så jag och alice drog till min stuga runt 10 tiden , somnade nån gång på natten xd

Sen var det ganska bra väder så vi badade hela nästa dag.

Tills mamma tvingade oss att gå upp, hehe...

Så Alice sov över 2 dagar.

Puss på de! ;*

Sen åkte hon hem, & sen sov jag och pappa här i stugan och mamma åkte hem pga jobb.

Vaknade idag med avsikt kl 05.30 über tidigt! , klädde på mig och hoppade i båten med dads och åkte ut och fiskade.

Fick tyvärr inget men det var flera fiskar på kroken många gånger så jag är väl lite halvnöjd...

Fint väder fick vi iaf!

Önskar oxå att jag kan ladda upp bilderna jag har tagit men på något klurigt vis så vill det inte fungera.

Det suger åsna!

Krånglar ju till det mycket mer för att jag hade tänkt att vara med i en foto tävling, men det går ju inte än så länge.

Vill och hoppas verkligen att det iaf går innan tävlingen är slut för jag har en väldigt fin bild att prestera med !
Enligt mig & några anonyma fans haha. . .

Men men , skulle egentligen kolla på något, typ The Real Housewife's of Beverly  Hills eller nån sån där skit.

Just precis nu fick jag ett samtal av morsan, som är hemma idag igen.

Tydligen är det rekord med folk för lotta på liseberg så hon ville jag skulle kika lite.

Oh man , im glad i did. 

Är inte direkt ett stort fan av Eric Saade men måste erkänna att hans outfit var helt awesome!
Byxorna tog mina ögon direkt, sen skorna , sen hatten , sen tröjan.

Wow. & jag babblar på om mode grejjs , jag som är typ inte ens intresserad av det.

Kanske ska berätta nu då att jag hatar att följa trender.

Jag har på mig det jag vill ha på mig, är bekvämt och det som jag tycker är snyggt.

Är den där tjejen som nog skiter i vad alla andra tycker.

Nästan , (:

Och så kan det ju hända ibland att man får en och en annan kommentar av vad som är snyggt och vad som inte är det, av läsare, av vänner , eller av såna man möter på stan...

Nu blev jag så inne i det här med stil och personlighet , så jag tror att jag skriver ett eget inlägg om det !

Spännande.... , och ett hedrat till Norge ska jag oxå fixa.

Men nu ska jag fixa lite kvällsmat, blir buffe till mig och pappa:

Te, Ägg, Makrill, Tekakor och annat mumsigt. 

Men än så länge.... 


Goodbye My Beauties!

Adiós mi belleza!                 // The Freeaakk ;*





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards