Jonesx

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Var dig själv !

Av Jones - 8 augusti 2011 21:05

Yellow bloggen, ni vet att jag aldrig brukar vara seriös men nu ska jag försöka blogga 2 dagar i veckan , alltså om något värt att ta upp, något som är värt att diskuteras.

Jag tror att det behövs och uppskattas av läsarna och alla andra mysiga people runt solsystemet.


I detta inlägg tänker jag uppmana alla att vara sig själva.
Jag vet , mycket snack, lite verkstad känns det som ibland men det behövs verkligen i världen vi lever i.

Förstår inte varför alla ska göra sig till bland folk , varför inte bara vara sig själv?

Det är en underbar känsla.

Även om man blir ratad ibland, så kan du iaf stå för att du inte är fejk.

Jag blir as pissd om någon säger att jag är fejk.

Det blir bara för mycket för mig , för nästan ingen vet hur mkt skit jag har fått tagit för att jag är det.

Det är bara så kul när man får tillbaka positiva ord och handlingar av andra istället för negativa.

Men ni måste förstå att ni är speciella på ert eget sätt och ni kan bidra med så mkt positivt bara igenom att vara den som bara ni kan vara.

Ja det kanske kommer vara svårt ibland och ja , det kommer finnas folk som kanske inte tycker om det.

Men who cares?
Du är du, och du kan inte bli ännu bättre!

Så låt ingen trycka ner dig, få dig att bli någon du inte är .

För du är redan perfekt precis som du är , och ingen kan ändra det.

Tycker att man ska läsa iaf det här inlägget för enligt mig och jag kan intyga att vissa andra oxå håller med när jag säger att jag tycker iaf att det är på riktigt.

Och ärligt.

Hoppas att ni som läser det , tar in det.

Tänker över det, och förendrar er.

Det är viktigt , nåt som vi behöver och det betyder otroligt mycket.


Honesty is one of the many keys to life ! 


// The Freeakk? Matilda Danielsson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards