Jonesx

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

30 days!

Av Jones - 4 oktober 2011 15:45

Yellow bloggen, Sorry för att jag inte har bloggat... På 2 månader ... :(

Ni har missat väldigt mkt , här är min lilla sammanfattning:


Jag åkte till turkiet , stannade i en vecka.

Jag fick en tysk utbytesstudent, Sarah Lee var här alltså.

Marten i 3 dagar.

Mådde skit i typ 2 dagar för att jag hade åkt för mkt.

Åkte till stockholm.

Sen drog tyskarna tillbaks till Solms.
Samma dag typ 5/6 h:s efter dom hade åkt så blev jag tsm med en kille, nämner inga namn men aa ni som känner mig vet ju vem de är xd

Träffade honom och sen skyndade jag mig till bussen.

Hoppade på bussen och blev körd till nånstans i Borgvik, stannade där från fredagen till söndag och hade konfa läger.

Helt awesome!


Men aa okej, då vet ni lite mer...


Här är en grej som jag har sett lite överallt, så jag ska göra en sak som jag aldrig brukar göra och det är att följa trenderna , haha, jag gjorde min egen lista iaf :)

Jag har hört att det här är ganska populärt och intressant, samt ett lätt sätt att blogga på så...

Tänkte ge mig på en jag med, här är min lista!
Jag är ganska nöjd ... :D


1. Your facebook profile photo.                             

2. A photo of yourself a year ago.                                              

3. A photo that makes you happy.                                            

4. A photo of you as a baby.                                             

5. A photo that your proud of.                                               


                            

6. A photo when your doing something you love to do.                                          

7. A photo of you when your really serious.                                          

8. A photo with someone/s you love.                                             

9. A photo with your closest friends.                                          

10. 3 photos with your favourite 3 things in your room.                                      

11. A photo of what you ate one day in this week.                                             

12. A photo thats really old.                                              

13. A photo you took today.                                            

14. A photo you like very much.                                             

15. A photo of the thing/things you like most with your self.                               

16. A random picture.                                          

17. A photo of a TV program that your watching.                                         

18. A photo of you in a rollercoaster.                                    

19. A photo of your favourite music.                                            

20. A photo of some kind of animal.                                           


                        

21. A photo of what you would take from your room if there was an fire.            

22. A photo that you've taken when the person on the picture looks really really ugly.                                             


                                                  


                  

23. A photo of a special memory.                                           

24. A photo of your family.                                           


                                       

25. A photo of one of the things you just have to do before you die.                                              


                                                  


                   

26. A photo that you took with your first phone.                                            

27. A photo when you recently cut (?) your hair.                                             


     

28. A photo that reminds you of your favourite subject in skeeeewl.                   

29. A photo you took on the boys/girls in your class before summerbreak.                                      


                                                  


              

30. A photo you took on someone funny in secret.


// The F-F-Freeeeakkk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards