Jonesx

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Gbg med gänget!

Av Jones - 13 augusti 2011 01:39

Yellow bloggen,

Sorry för att jag är så jävla dålig på att blogga men nu blev det ett inlägg lite sådär!

Har varit i göteborg på liseberg, hämtade Sofia ungefär runt 9 tiden och sen bär det av i bilen, 2,5 timmars bilresa dit och 2,5 timmars bilresa hem...

Hem vare ju ingen höjdare precis.

Har lärt mig att nästa gång , åker jag nog inte så mkt som jag gjorde nu.

Learn by your mistakes, indeed.

Fyfan!

haha ja fyfan.

Roligt hade vi iaf!

När vi kom dit så åkte jag och sofia flumride det första vi gjorde och jag satt längst fram utan något som helst skydd och jag hade linne och shorts, haha....

Sätt er aldrig längst fram i flumride säger jag bara.

Vi fick sitta med två skåningar hahahahah som babblade hela tiden på skånska så jag och fia satt och skratta halva resan ner för mowhhahaha vi fatta inte ett skit.

Lol! Sen så blev vi blöta och sprang runt lite överallt som idioter på Liseberg.

Sen träffade vi Larissa och Jessica Kutenda  som vi inte har sett på skiiiit länge, typ senast i skolan så det var jätte kul och träffa dom.

Med dom kom "Agge" & Nazik.


Fina gurls!

                    Jessica       Nazik        Larissa       Agge   &   Sofia


Sen väntade vi typ en liten stund så kom ett helt killgäng som gjorde oss sällskap, roligt roligt!

Här kommer lite olika bilder/videos från Liseberg!


              Seezar    Sofia    Nazik      Zaki     Zija     &    Ayat :)

 

Här är alla som var med , förutom jag (mästerfotografen) som tog kortet :p

Nora, Agge, Nazik, Mona, Seezar, Sofia, Larissa, Hamoudi, Zija, Zaki, Ayat, Mohammad och Jessica. Tack för en awesome , minnesvärd dag guys!

 

Hahahhaah, jag , Sofia, och dom två skånska pojkarna i flum ride , första åket för oss på liseberg.

   Sofias "idoler" Westlife, a touching moment för henne. Gulleplutt!

  A touching moment för mig, Magic Johnson...

Om det här var ganska awesome, tänk hur det skulle vara att få träffa honom (obeskrivligt kan inte ens tänka tanken), tänk om man tillochmed fick spela basket med honom?! Wow, Magic Johnson i Sverige, For me thats huge!     Whitney Houston, Wow på det oxå.   JIMI HENDRIX, det här är coolt måste jag säga. fy fan vad grymt.     Lisebergskaninen är faktiskt oxå ganska grym (:   Jag och Larissa är oxå helt obeskrivligt awesome. <3   Mohammad och Ayat vann , jävla tur det där vettu , nybörjartur säger jag bara!   Utsikten från "Lisebergståget" iaf i kön haha. Dåligt kort men det positiva är att anledningen till det suddiga kortet var att kön rörde sig xd   Jag och Sofia i speglarna i kön till Lisebergståget, fan vad fort det gick, trodde jag skulle flyga av som en vante xd

Glömde dock att gå i spegelhuset. Fan!   Quincy Jones... Ingen aning vem det är men det stog Jones så jag tänkte att det passade till bloggen haha.   Sofia , påväg hem från Liseberg!

Srry för den dåliga kvaliten på bilderna men det var fullfart hela tiden och överallt...

Är helt slut nu.

 

Det var allt för mig idag, mer kommer förmodligen kanske imorn

 (då är det annelundsfesten).

Men nu ska jag och lägga mig i min nybäddade säng.....!

(BARA ÄLSKAR ATT DET GÅR ATT

LADDA UPP BILDER PÅ BLOGGEN IGEN, UNDERBART!)

 

  

        Peace out! //

        The Freeakk ;* <3

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards