Jonesx

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

HES x 2

Av Jones - 3 februari 2011 20:30

Tjena!

  


Jag har blivit utvald till någonting som kallas HES , jag är inte riktigt säker på hur jag ska förklara det men när någon förklarar med ord vad förkortningen betyder så ska jag uppdatera er!   

Iallafall, nu ska jag berätta hur och vad som hände :


Vi fick 2 lappar, på den ena skulle man skriva en tjej som man tyckte var omtänksam och bra på att lyssna ungefär, på den andra skulle man skriva en kille som man tyckte var omtänksam och bra på att lyssna.

Det ska vara en kille och en tjej i varje årskurs, alltså blev det Jag och Johan Lundborg i 7an.

En tjej och en kille i 8an.

Och en tjej och en kille i 9an.

Vi har inte fått reda på vilka i 8an och 9an än , men jag är väldigt nyfiken!

Jag känner mig faktiskt lite ärad att bli vald till det här eftersom jag visste inte att det var så många som tyckte att jag var omtänksam, bra kompis och lyssnar osv...

Jag tänker inte så mkt på det utan, jag är vem jag är.

Jag är mig själv helt enkelt.

Eller jag försöker så gott jag kan...


Den andra grejen som har hänt är att häromdan sa jag att jag trodde att jag skulle bli sjuk, kändes så.

Jag tror jag ska satsa min framtid och karriär på spådam eller någon-som-ser-i-framtiden, haha.

nej men nu är det så att jag har fruktansvärt ont i min hals, det river och bränner som aldrig förr.

Och jag kan inte andas, tugga, äta, svälja utan att det gör ont.


Men nu ska jag lägga mig och ta det lite lugnt och nu kom mamma hem så jag beslutar att hon får ta hand om mig och vara världens bästa mamma som vanligt.

Hon kollade på min hals jämt nyss och sa "där ska man väl inte vara svullen?"

så jag vet inte riktigt vad det blir, blir säkert sjukhus besök och ingen skola imorn...

Typiskt!



Bye Bye // The Basket Pro Tilla Jones...   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards