Jonesx

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Sickan Och Emmy! <3

Av Jones - 11 februari 2011 16:42

"Hej bloggen... sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid för jag var upptagen att måla mina naglar och snacka skit i telefon med min bästa vän samtidigt... "   

 

Nej men seriöst,

Yo , och sorry...

Har inte varit inne på länge och det beror på att jag har varit en lat kossa och har bara inte orkat.

 

 

Men nu är det iaf helg!   
Idag hade vi prov i svenska och det gick ganska bra actually!

Jag tror det var i onsdags som vi hade Biologi prov om muskler/skelett/hud,

That went pretty well too!   

 

Diggar alla smileys om ni inte har förstått det än, hmmm...

Skulle vilja ha låtförslag på elgitarr/akustisk gitarr , ganska lätta men en liten utmaning skulle också vara kul!   

 

Har en jäkla lust att börja spela i ett band oxå men det funkar ju inte för vi funderade ju på skolan men det gick inte eftersom bandmedlemmarna gick i olika klasser och alla hade olika rast tillfällen och sen funderade jag och Sp på och starta ett men det funkade ju inte heller eftersom vi bara har 10 minuter rast ungefär förutom på fredagar och så behöver vi en trummis...

och kanske en sångare ...

Men det skulle vara enormt kul!
              

 

Haha , ni får en bild oxå så får det vara bra för idag iaf ...

Sickan och Emmy kommer sen föresten , så vi ska sova över här!     !

  

 

                      

 

Bilden är på mig och Catrine för att vi är bara så as coola tillsammans!  

 
 
Ingen bild

catrine olsson

11 februari 2011 20:15

vi är awesome! B)

Jones

13 februari 2011 17:03

Klart ! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards