Jonesx

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Basket match/Gäsp

Av Jones - 13 februari 2011 20:51

Hej alla uttråkade zombies/aliens!   

Ni tänker säkert , wow hon har kommit tillbaka!
Detta är guds verk!
Gud har belönat oss!!!

 

....eller inte.

(jag skyller på min klassföreståndare som har proppat mig full med kunskap om religion och gud grejs, tack stefan!)

 

Men iallafall, jag gör ingenting, mår bara bra ... tackar som frågar. lol.

Idag har jag varit i Arvika , spelat basketmatch   

 

Mot Arvika, dom var riktigt grymma , men vi är bättre!

Även om vi förlorade så är vi riktigt grymma vi oxå!

men jag menar , Arvika är för fasen med i SM ?!   

jag tycker det är stort iaf , vette tusan om det är det egentligen...   

 

Japp , matchen slutade med 47-43 och dom vann , nätt och jämt!

Det var Väldigt Väldigt Väldigt lika ...

 

Men nu ska eran älskling (jag) gå och sova,

Mot min älskade säng som har längtat efter mig hela dagen!!
Vägrade nästan släppa mig kvart i 7 imorse...   

Det var svårt för mig oxå xd

 

 

 

Ska dra nu , ni får glo på några av mina förebilder så länge...

Lägger ut några bilder här nere   

En dag ska jag bli som dom   

(fast jag vill gärna fortsätta vara kvinnlig...)

 

 

 

 

                                      

                                          Magic Johnson

           

 

 

                                           

                       Kobe Bryant                                          Mi
chael Jordan

       

 

 

                                          
             LeBron James                                                Shaquille O'Neal

 

 

 

 

Mina personliga favoriter är Magic Johnson och LeBron James!

 

 

Good Night    //

                                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards