Jonesx

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Pictures of my darlings.

Av Jones - 3 mars 2011 14:53

Yeeesh , Hellu there!!

Idag har jag beslutat att jag ska lägga ut lite grejer från mitt liv på bloggen, eftersom ni kanske inte vet så mycket om mig???

Men först det här!!! :

 

 

 

Kanske inte nu , men när jag blir vuxen så bara måste jag ha en Siberian Husky.

Dom är så underbara!

Så gulliga, men jag har hört att dom kräver mycket motion...

Så vi får väl se vad det blir i framtiden!  

 

    

 

Hehe, så inu ska ni få dregla på världens underbaraste hundar, lyckos er!   

Så här kommer dom, darlings! :

 

 

  

  Happy

Snart 1 år, busigast i världen, kommer från Knäred...

Hon föddes 1 April , så hon är lite av ett april skämt haha.  

Min gulliga lilla valp, hon är en Lagotto Romagnolo och det är en italiensk tryffelhund (svamp-letare med andra ord)

Lite om rasen :

Dom har en päls som sköter sig själv bla bla bla , så man får inte borsta dom!

Helst inte torka dom heller men om dom är små måste man göra det annars blir dom sjuka.

Hon har inte haft någon sjukdom , pheew!

Happy älskar att busa , och det bästa är tennis bollar, fotbollar eller rep!

 

 

 

  Ally  

Hon blir 10 år nu , hon föddes den 29 april (tror jag, är inte helt säker)

Hon är en Bichon Friese.  

Jag och Ally är uppväxta tillsammans, så när jag var 3 år tror jag vi åkte och hämtade henne, hon har varit så snäll mot mig.

Kan inte ens tänka mig ett liv utan henne, för hon betyder så mycket, att förlora henne är som att förlora en syster.

Usch , vil inte ens tänka tanken.

Hon är en riktig busig liten sak, världens gosigaste hund och hon skulle aldrig tillåta någonting hända mamma eller någon annan i familjen.

Jag vet inte så mycket om rasen , jag vet bara att när vi är ute och går så är det många som säger "Ooh gud vilken fin pudel du har" , och då säger jag "det är ingen pudel!!!!"

Ally har tyvärr knä/ben problem, och ett bakben hoppar ur lé hela tiden, det är jobbigt när det händer för man vill ju inte att hon ska ha ont.

Ally är oxå tyvärr allergrisk mot vanlig hundmat.

Japp ni hörde rätt!!

Men det löste sig så nu äter hon annat.

Hon älskar när man kliar henne på magen och gosar med henne.

Plus hon älskar att äta.

Och sova   

 

 

 

Jag glömde skriva att båda två är riktiga bråkstakar och dom ber om stryk , speciellt kul tycker dom att reta upp mig och mamma genom att äta ur varandras matskålar (eftersom dom har olika foder)

Hehe, det var lite om mina små angels...

                                                  
                 

 

Dom kan vara sjukt jobbiga men jag älskar dom ändå , tack tjejer för att ni är så underbara!     

 


Hugs // The Doglover        

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards