Jonesx

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

SOMMARLOV!

Av Jones - 16 juni 2011 23:59

Hey Everybody,


tänkte göra comeback nu...

Sorry , det var ett tag sen men nu är jag tillbaka och

"im brighter then ever!"

Sommarlov nu så jag får nog lite mer tid åt bloggen, tänkte bara skriva ett kort inlägg som början, men det kommer mer.


Föresten fyller jag år, och massa roligt händer den här veckan!
Så helgen spenderar jag åt att gå på 2 st studentfester, ska åxå dra till club nordic...

Lördan blir det förmodligen tjejkväll och söndan blir det kalas för släkten!

Party party all day long liksom.


Jag nämnde inte att jag har brutit min tå eller hur? Klantarsle....

Jag mår faktiskt bra annars, gör inte lika ont som jag trodde det skulle göra, Inte för att det var planerat men...


Coming For Ya!!    

// Tilla Jones                   

                                             RiRi          and          Tilla.


                                                  
                                                  
                               


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards