Jonesx

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Shopping wild and free !

Av Jones - 23 juli 2011 21:41

Shuueee shnöggingar! ;*

Är hemma i stugan nu , pappa har skaffat modeeeem eller vad det nu heter ! (:

Hängde med mamma och min moster tina till kusten idag...

Mamma väckte mig 7 imorse, och vi hämtade tina 10 i 8.
Vi kom fram till Grebbestad 10 , och första köpet blev halv 11.
En jättefin svart och med blandade färger , bilder kommer nedanför :)

Klockan 12.25 kom vi från Happy Price och jag hade redan utsett min ute soffa ...

Och mina snygga tusentals killar hehe, gosh they were killers!
Dom var verkligen överallt, jag bara vänster , höger , vänster, framåt, höger , bredvid..... HELL YEAH! :D

Tänker inte skriva allt jag köpte för det kommer ni få veta där nere istället ;)

Efter vi hade varit på Happy Price begav vi oss i Strömstad och 5 i 1 kom vi fram och sen såg jag en av mina tusentals snygga killar...

Han hade lila tröja , bruna ögon och brunt hår... (Y)

Det enda problemet var att han hade en typisk bieber frisyr och såg ut att vara 15, inget problem egentligen för det var ganska gulligt på honom !

                                                  
                                           
Det vimlade av snygga killar här nere så jag blev helt dizzy haha!

Men jaja, sluta drömma om killar nu och fortsätt berätta tänker ni så då gör jag det... Hmmmpf...


Efter Strömstad så åkte vi till Nordby , typ världens största köp center...
DAMN , jag höll på o dö, det var affärer överallt, godisaffärerna var typ HUGE!


Här kommer alla bilder, se och njut ! :

Otroligt mycket med GODIS? Var duktig och köpte faktiskt inget :)   

Ally och Happy fick nya regn overall grejs av mammi :)   


Mamma och Tina framför Nordby

Rosa glasögon:  59 kr st eller 2 för 100

Svart och rosa tröja: Från NewYorker för 79 kr.

Rosa glasögon halsband:

   Randig klänning : Från NewYorker 49 kr.       

  

Jag i dumleland :) Jag i toblerone landet , smög in mig där oxå (: Gröna Glasögon: 59 kr st eller 2 för 100 kr :D

Grön Tshirt : Från NewYorker , 89 kr :)   

Mörkblå kjol från NewYorker , 35 kr.

Rosa/Orange linne från NewYorker , 35 kr.

   

Klänning från Too True Clothing , 149 kr ! :)


Det var allt, Puss gubbar! ;* // Thee Freeaakk


 

 
 
DinBby

DinBby

1 augusti 2011 20:11

Du tjatar och tjötar och tjatar och tjötar igen om att jag ska blogga och så gör du det it sj :O ;@

http://poynterx.bloggplatsen.se

Jones

2 augusti 2011 12:03

Jag vet, men har varit lite upptagen i veckan ,srry till alla mina trogna fans... Ska skärpa mig ;o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards