Jonesx

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Feeling Saaaaweeet ... ?

Av Jones - 31 juli 2011 18:15

Yellow blogggggen, felåt för alla missade inlägg...

Ska bättra mig för er, jag lovar! ;*

Har varit very busy den här veckan, här kommer allt jag gjort :

 

Fredag :

Åkte ut till Alice typ halv 3 , chillade lite där, snackade med snygga killar , kollade på snygga killar på facebook , snackade om snygga killar och ja hehe ni fattar principen ;)

Vi somnade kl 4 i hennes husvagn och vaknade 8.


Lördag :

Åkte till Sunne vattenland!

Spanade på mkt snygga killar där, dom var verkligen överallt så helheten med dagen var awsm!

Söndag :

Hade minnesförlust och kommer absolut inte ihåg vad jag gjorde då :)

Måndag :

Spenderade min tid i stugan, mysde, solade så jag blev brun

(till&med på magen! :o ) ,fick besök av farmor och så åt vi grillat.

Och nu sitter jag och skäms för att jag inte har uppdaterat bloggen på jätte länge men har faktiskt varit busy med annat så ni fick vänta den här gången, och här med , lovar jag till bloggvärlden att försöka besöka den och snacka lite skit minst en gång om dan...

(sofia har gjort samma sak, puss på henne för att hon är så duktig , blev glad för hon bloggade sist i januari tss hehe.... www.Poynterx.bloggplatsen.se )

Som ni ser har jag oxå gjort en ny design, gillar den och headern ganska mycket... Blev nöjd iaf, och har fått en ny favvo färg ;o

Men nu babblar jag för myckeet, måste uuuuuut  och sola för det är världens väder, men istället sitter jag här inne och blir en albino för er skull...

Var nöjda säger jag bara -.-

Föresten blir jag sur för att bild uppladdaren inte funkar så ni får inga sjukt roliga bilder som jag planerade... Dumma blogg. 

Men jaja, nu ska jag ut och blir hawaii brun  , puss på er !

Love ya! // The freeaaakkk   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jones - 16 oktober 2011 23:30

100 onödiga frågor, 01. Fullständigt namn:  Anna Matilda Danielsson Göransdotter 02. Ålder: 14 år, fyller 15 nästa år 03. Vart bor du: Säffle04. Bor tillsammans med: Min mamma & pappa. 05. Husdjur: 2 hundar 06. Färg på ditt hus: rött07. När ...

Av Jones - 10 oktober 2011 17:07


Har nog aldrig älskat en bild så mkt som den här.                                                             
                  // The Freakkk  ...

Av Jones - 6 oktober 2011 15:16


3. A photo that makes you happy.              (kommer alltid älska er, bästa vänner forever !)                                        // The F-F-Freeakkk!    ...

Two

Av Jones - 5 oktober 2011 18:15

    2. A photo of yourself a year ago.            // The Freeakk ...

One

Av Jones - 4 oktober 2011 16:21


    1. Your facebook profile photo.        // The Freeakk   ...

Presentation


Jag är ingen småbarnsmamma, har ingen sjukdom, är nöjd med livet, är inget psykfall, har inte opererat min näsa, jag är inget fall för modepolisen men jag är faktiskt helt okej ändå.
Jag är mig själv och ingen annan iallafall! Puss
// The freakk ;*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Blogkeen

Jonesx

Ovido - Quiz & Flashcards